4 תשובות
תעשי ממוצע שלהם
82
מי המורה המגעיל שנתן לך ככה בציון הגשה
מה הבעיה שלהם לפרגן זה לא שאנחנו חמש יחל
שואל השאלה:
כן בגלל שלא הייתי באה בכלל כי שלוש זה בדיחה ידעתי שאעבור את הבגרות בקלות ולא באתי לאיזה מבחן ובוחן בגלל זה
אנונימית
התחברות ל