9 תשובות
בגלל ההקלות הגבוה מביניהם יהווה 60% והשני 40%.
אנונימי
הם המגן גבוה יותר זה 65 אחוזים לו, ואם ציון הבגרות גבוה יותר אז 50 50 ממה שהבנתי מהמורה שלי
שניכם טועים
במידה וציון המגן גבוה מציון הבחינה: 60% מגן ו40% בחינה
במידה וציון המגן נמוך מציון הבחינה:
50% מגן ו50% בחינה
במידה וציון המגן גבוה מציון הבחינה: 60% מגן ו40% בחינה
במידה וציון המגן נמוך מציון הבחינה:
50% מגן ו50% בחינה
^^^40% ציון מגן זה רק בבחינות של 30%-70%, לכן לא במתמטיקה
^מה הכוונה? לפי מה שהבנתי ההקלה פשוט נותנת יותר משקל לציון הגבוה יותר. אבל לפי מה שאתה אומר זה תקף רק אם המגן גבוה מהבחינה.
עריכה; כן, הבנתי, במתמטיקה זה רק 60% מגן ו-40% בחינה אילו המגן יהיה גבוה יותר.
עריכה; כן, הבנתי, במתמטיקה זה רק 60% מגן ו-40% בחינה אילו המגן יהיה גבוה יותר.
שואל השאלה:
ואיך הציון של 2 השאלונים ב4 יחל מתחלק? של כיתה יא ושל כיתה יב
ואיך הציון של 2 השאלונים ב4 יחל מתחלק? של כיתה יא ושל כיתה יב
אנונימית
רגע יש 60 אחוז מגן!? באיזה שאלון?
^כתוב "לכלל הארץ"-
"מנגנון ארצי לחישוב מיטבי של ציוני המגן: שינוי משקולות של ציוני המגן, כך שבכל מקרה ייבחר הציון הגבוה במשקל המקסימלי.
במקצועות בהם משקל הבחינה הינו 70% ומשקל המגן 30%: ציון הבחינה ישתנה ל- 60% ומשקל המגן יהווה 40% אחוזים. תעשה השוואה האם השינוי מעלה את הציון הסופי ובכל מקרה ייבחר חישוב הציון הגבוה ביניהם.
במקצועות בהם משקל הבחינה הינו 50% ומשקל המגן 50%: ציון הבחינה ישתנה ל- 40% לציון הנמוך ולציון הגבוהה 60% אחוזים. "
"מנגנון ארצי לחישוב מיטבי של ציוני המגן: שינוי משקולות של ציוני המגן, כך שבכל מקרה ייבחר הציון הגבוה במשקל המקסימלי.
במקצועות בהם משקל הבחינה הינו 70% ומשקל המגן 30%: ציון הבחינה ישתנה ל- 60% ומשקל המגן יהווה 40% אחוזים. תעשה השוואה האם השינוי מעלה את הציון הסופי ובכל מקרה ייבחר חישוב הציון הגבוה ביניהם.
במקצועות בהם משקל הבחינה הינו 50% ומשקל המגן 50%: ציון הבחינה ישתנה ל- 40% לציון הנמוך ולציון הגבוהה 60% אחוזים. "
קישורים מצורפים:
דיי איזה יופי אני נראלי אקבל ב 572 סביבות 94-100 וגם לוקחים לי רק 40 אחוז על זה ושנה שעברה היה לי 97 אגש שוב רק בשביל להרוויח עוד נקודה.. זה ממש מצחיק ואז במקום שיהיה לי 98/99 יש מצב שיהיה לי 100 תודה שאמרתם
באותו הנושא: