5 תשובות
כנראה שאפשק להוציא, אבל זה לא ככ פשוט
שואל השאלה:
למה לא? כאילו רק על הברכיים בלבד הורידו לי לפרופיל 64
בעיות שינה זה חמור מאוד לפי מה שהבנתי
אני בסך הכל רוצה פטור משמירות/ עבודה משרדית כי זה מלא בעיות שמגבילות אותי בדברים כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
הצ'יסטה לא מכאיבה אבל עוד לא אבחנתי אם זה מסוכן, הדלקת בגיד מאוד מאוד מגביל ומפריע כנראה ששמירה עם נשק תחמיר מאוד את הדלקת, והברכיים חמור ברמה גבוהה-בינונית
אנונימי
שואל השאלה:
כבר עברתי טירונות
היה קשה אבל עברתי את זה
אני בסדיר, אני בתפקיד משרדי פשוט בתפקיד יש שמירות אחת ל...
אני בסך הכל רוצה פטור משמירות ואם אפשר שיהיה מוזן לי במערכת פשוט שמתאים לי רק תפקיד משרדי...
נראה לי שזה מאוד לגיטימי למצב הרפואי שלי
אנונימי
שואל השאלה:
כן ברור לי שזה קשה
אבל עבר כמה חודשים מאז הטירונות ועצם זה שהבעיה עדיין לא חלפה מהווה לדעתי עילה לפטור
החשש שלי או שיקחו את זה רציני מדי ויוציאו אותי מהצבא או שלא יביאו לי כלום
בכל מקרה תודה על העצות
אנונימי
התחברות ל