16 תשובות
נראלי זה מוחק אותו לגמרי
וזה לא יישמר אחרי זה
זה ישמור אבל תזכרי את הסיסמה
תלוי אם את בוחרת למחוק אותו לצמיתות, או לעשות עליו השבתה, אם השני אז הכל ישמר וכשתרצי לחזור אז הכל ישאר כמו שהיה לפני
שואל השאלה:
איך עושים השבתה?
ואם עושים השבתה ייעלם החשבון שלי עד שאחזיר אותו?
אנונימית
אפשר לשחזר
אין כזה דבר השבתה, יש או חסימה או מחיקה
זה נראה לי ניתוק מהחשבון
שואל השאלה:
אבל מלא פעמים ראיתי משתמשים שנעלמו ואז חזרו פתאום
אנונימית
כן, בדיוק שחזרתי אתמול. זה לגמריי אפשרי ^
כן.
שואל השאלה:
אז אם אני מוחקת "לצמיתות" את
החשבון - עדיין אפשר להחזיר אותו בעצם?
אנונימית
יאפ
לדעתי זה לא באמת למחוק, זה רק להסתיר זמנית(או לא, תלוי מה בוחרים כמובן)
^^כן
^^^^^^^^ לא בדיוק נכון, אפשר לבקש ממערכת להוריד את המשתמש מהרשימה, כלומר שהמשתמש לא יופיע בחיפוש כאילו המשתמש "נמחק", ואז ברגע שהיא תרצה לחזור אז היא צריכה למלא את כל הפרטים בפנייה (מייל וכדומה) כדי שמערכת תאשר שיחזור משתמש, כדי שהוא יופיע שוב פעם והיא תאכל להשתמש בו

אל תעשי מחיקה לצמיתות ליתר ביטחון
^ וואלה אם זה באמת נכון, חידשת לי
^ אני פשוט לא הייתי לוקח סיכון והולך על מחיקה לצמיתות, כי הדגש פה על צמיתות, בגלל זה כתבתי השבתה