16 תשובות
לא
לא אבל לצערי הרבה
אנונימית
כןן חד משמעית צריך ל... אותם
כן
אני רוצה לקוות שלא
^למה?
ראינו ב7/10 לא היו שם כמעט חפים מפשע
אנונימי
שואל השאלה:
לא שאלתי אם אתם חושבים כן/לא
רק אם לדעתכם רוב הישראלים חושבים ככה או לא חושבים ככה
לא שאלתי אם אתם חושבים כן/לא
רק אם לדעתכם רוב הישראלים חושבים ככה או לא חושבים ככה
אנונימי
כן
אני לא חושבת שהרוב
אם את לא מחשיבה את הקפלינסטים במשוואה אז כן
אנונימי
אני לא חושב שצריך להרוג
כן להרוג את המחבלים ואת האנשים הלא טובים ואת השאר אני חושב שצריך שהם יעזבו ויהגרו למדינות אחרות
כן להרוג את המחבלים ואת האנשים הלא טובים ואת השאר אני חושב שצריך שהם יעזבו ויהגרו למדינות אחרות
להרוג אם הם תוקפים אותי
לכלוא אם הם לא חמושים
אני נגד החוק מוות למחבלים
כי אנחנו פשוט יותר טובים מהם בואו לא נהרוס את זה
לכלוא אם הם לא חמושים
אני נגד החוק מוות למחבלים
כי אנחנו פשוט יותר טובים מהם בואו לא נהרוס את זה
חצי חצי
שואל השאלה:
מי שאל מה אתם חושבים...
מי שאל מה אתם חושבים...
אנונימי
באותו הנושא: