התחברות
הרשמה
אם ניגשתי למועד נוסף במודל E כדי לשפר, הציון החדש אמור להופיע בכל מקרה? (גם אם הוא נמוך או גבוה יותר מהציון הראשון)
הוא לא מופיע לי באתר
24 ביוני 2026, 14:12
ציונים
בחינות בגרות
תשובה אחת
כן
לוקח זמן כנראה
.
.Sakura
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
86 באנגלית הייתם ניגשים למועד ב במודל G?
אם אני מקבל 54 במודל E לגשת למועד ב' או לא?
לגשת למועד ב במודל e עם 96?
זה מטומטמם לגשת למועד ב במודל E בגלל 98?
ניגשתי למועד חורף קיבלתי ציון ניגשתי לשפר במועד קיץ קיבלתי חשד מה קורה בעצם למרות שיש לי ציון ממועד חורף ?
מאיזה ציון הייתם ניגשים למועד ב במודל E?
אם קיבלתי 98 במודל e כדאי לגשת למועד ב או שכבר לא?
הייתל הולכים למועד ב במודל E
אני מתבאסת על 84 במודל E וזה אחרי מועד ב..לגשת למועד ג?
קיבלתי 91 במודל e לגשת למועד ב?
הייתם ניגשים למועד ב באנגלית עם ציון סופי 92 במודל E