5 תשובות
אתה
שואל השאלה:
המסעדה הוא הלקוח
המסעדה הוא הלקוח
אנונימי
אולי הוא מאוד סטרילי למה בעצם אי אפשר
המסעדה צודקת. הם לא רוצים שיראו שאנשים אוכלים במסעדה עם חד פעמי וזה לגיטימי לגמרי. אם אותו לקוח יש לו בעיה עם סכום ממתכת זה באחריותו להתקשר ולבקש רשות לפני שהוא בא וימצאו לו פיתרון. הסיטואציה הזויה.
לא יודעת מי צודק ואולי גם אין צודק אבל לא הבנתי את הבעיה, אולי יש לו בעיה לשבת לאכול במסעדה בחוץ בלי הסכום החד פעמי שלו.
מה שכן, אם אתה פשוט עובד שם זה לא קשור אליך כי פשוט אסור. אבל מעניין למה אסור..
מה שכן, אם אתה פשוט עובד שם זה לא קשור אליך כי פשוט אסור. אבל מעניין למה אסור..
באותו הנושא: