15 תשובות
להפרד לדעתי, כמעט תמיד ככה מתחילה זןגיות אלימה
להיפרד ועל הדרך
לתת לו כאפה גם
שואל השאלה:
לא מצליחה להיפרד אוהבת אותו יותר מידיי
אנונימית
לדבר איתו על זה שיבין שהוא פגע בך פיזית וריגשית ולוודא שהוא מבין מה הוא עשה וכמה לא בסדר זה
להיפרד כי זה רק הולך להדרדר מפה
לקחת הפסקה ממנו, שיבין שזה חצה קו אדום וגם אם הוא הכי עצבני ומסטול בעולם זה לא מצדיק הרמת יד.

אחרי שתוודאי שהוא הבין את זה תתני לו הזדמנות לכפר על זה
שואל השאלה:
הקטע שזה לא פעם ראשונה כשהוא בעצבים הוא תמיד מרים יד וצועק והפעם ממש פחדתי מימנו
אנונימית
אם הוא היה מסטול זה בסדר? לא יודע, אם את חושבת שזה קרה בגלל שהוא לא היה פיכח אז אל תיפרדו
אם זה ככה אחותי תפרדי דחוף כי באמת שמכאן זה רק יכול להתדרדר
^^^
אז תגידי לו שזה לא יכול להימשך ככה ופעם הבאה שהוא מרים עלייך יד זה נגמר מבחינתך.
אחותי להיפרד ומהר אבל.מי הוא בכלל שירים עליך יד כשהוא עצבני!?
לדבר, הוא היה מסטול
למה ישר להפרד ילא קשורים למציאות
אם הוא ממשיך אז להפרד
לתגובה למטה: לא ראיתי את שאר התגובות אלא כמה סורי, להפרד כן.
אנונימי
^היא רשמה שזאת לא הייתה הפעם הראשונה!
למה שתיפרדי ווטפ תני לו כאפה חזרה וסלמאת אמאלה
שואל השאלה:
מה זה תני לו כאפה חזרה? למה אני יכולה להרביץ לו ?
אנונימית
באותו הנושא: