התחברות
הרשמה
איך הציונים של 5 יחל? טובים?
24 ביוני 2026, 13:57
5 יחידות
ציונים
2 תשובות
ממה שראיתי עד כה הרוב טובים
י
ילדת-ירח
סבבה כזה
ב
בובית הבוטנית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
היה יום הורים קיבלתי ציונים האם הציונים טובים?
מאיזה ציון זה נחשב ציון טוב ביא?אבל כאילו לאנשים שרגילים לקבל ציונים טובים
מה הייתם מעדיפים, ציונים טובים אבל בלי חיי חברה או ציונים גרועים עם חיי חברה
המורה אמרה לי שקיבלתי ציון טוב במבחן,מה זה ציון טוב בשביל המורות?
מה עדיף, לקבל ציונים טובים בהקבצה ב או לקבל ציונים נמוכים בהקבצה א?
מי פה קיבל ציונים גרועים במתמטיקה והמקצועות כמו היסטוריה וספרות ואנגלית קיבל ציונים טובים
הציונים טובים? מסיימת ט
תגדירו ציון טוב מבחינתכם וציון רע כאילו נגיד מעל -- זה ציון טוב ומתחת ל-- זה ציון רע צריכה עידוד לקראת המבחן:O
קיבלתי תעודה הציונים טובים??(כיתה ח)
ציון סופי בלשון 87 ציון סופי בהיסטוריה 90 אלו ציונים טובים ?
לקבל ציון גרוע אבל הוא הכי טוב בכיתה או לקבל ציון טוב ושהוא הכי נמוך בכיתה?