18 תשובות
אל תעשי מועד ב'
תעשי זה לא מזיק אף פעם
אם לא תהיי אין לך ממש אופציות
איזה שעה הטיסה?
הסופי יהיה ממש טוב בכל מקרה
שואל השאלה:
^ זהו שעכשיו זה אומר לבטל טיסה שלמה ועוד עלות
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני די בטוחה שקבעו ל4 בבוקר....
אנונימית
^אה שיט
אז לא נראה שיש לך ברירה אלא לטוס....
מקסימום תעשי בחורף שוב
אם הציון 87 והמגן 100 הסופי 94 לדעתי ציון טוב אל תעשי מועד ב תטוסי עדיף
תעשי כי גם במילא לאנגלית אין יותר מדי מה ללמוד, זה נטו רק מילים, ואנסין אין לחמוד חזה
שואל השאלה:
^^^ האם אפשר לעשות מועד חורף פשוט ככה?
אנונימית
אם זה עכשיו לבטל טיסה והכל והציון שלך טוב אין לך מה לעשות מועד ב ציון ממש טוב
^^לדעתי כן כי כל עוד את לא מקבלת ציון מספיק לך את יכולה שוב ושוב
אה עכשיו ראיתי שזה או לעשות מועד ב או לבטל את הטיסה, אל תבטלי יהיה לך ציון סופי מטןרף עדיין
את יכולה לעשות כל מועד אז עדיף לך חורף
תנסי להיבחן במועד חורף למרות שזה באסה כי לא יהיו הקלות
שואל השאלה:
^ אם אני עושה מועד חורף לא משתמשים בציון מגן שלי?

האם בכל זאת ייקחו את הגבוה בין השניים?
נגיד והמועד הנוכחי יוצא יותר גבוה ממועד חורף האם כן ישתמשו במגן?
אנונימית
משתמשים
ולוקחים את הגבוה
התחברות ל