5 תשובות
יאללה יאללה!!!
לישון כדי שתוכל ללמוד טוב טוב מחר!
למה לא למדת למועדי א?
שברת שילמת, בישלת תאכל
שואל השאלה:
אני הייתי חולה
את מסוגלת אני מאמינה בך!!
תלכי לישון כדי שתהיי במצב ללמוד למבחנים
יש לי מועד ב כי נתתי לחברה להעתיק ופסלו לי את
המבחן חרא רצח כי הייתי אמורה לקבל מעל 90 אבל זאת אשמתי מה אני אעשה
זהו סתם התבכיינתי לכם כי לא בא לי לישון
בהצלחה לך בכל המועדי ב אם את צריכה עזרה במשהו אני כיתה ח מדעית אם יש לי איך לעזור תפני בפרטי