4 תשובות
אם לא ביקשו אז הגיוני גם ממני לא ביקשו
אפילו לא שאלו שאלות
אפילו לא שאלו שאלות
גם אותיי חשבתי אני היחידה
בדרך כלל מבקשים, אבל אם לא שאלו בטח יש לזה סיבה, ולכן זה הדיוני
זה מוזר
באותו הנושא: