4 תשובות
אם לא ביקשו אז הגיוני גם ממני לא ביקשו
אפילו לא שאלו שאלות
גם אותיי חשבתי אני היחידה
בדרך כלל מבקשים, אבל אם לא שאלו בטח יש לזה סיבה, ולכן זה הדיוני
זה מוזר
התחברות ל