8 תשובות
הגיוני
כן וכן
יאפ יאפ
שואל השאלה:
הגיוני שלא, וואי אם הייתי במדא הייתי ממש לחוץ מכל זה
הגיוני שלא, וואי אם הייתי במדא הייתי ממש לחוץ מכל זה
אנונימי
בטח
כן אם אני לא טועה קוראים לזה תסמונת החלוק הלבן
שואל השאלה:
שמעתי על זה חחח ולא יודע אולי גם יש לי את זה, גם חרדת בריאות וגם עוד דברים בטח
שמעתי על זה חחח ולא יודע אולי גם יש לי את זה, גם חרדת בריאות וגם עוד דברים בטח
אנונימי
באותו הנושא: