6 תשובות
לדעתי כן
שואל השאלה:
הבעיה זה שהרכז בגרויות עושה בעיות
כשקיבלתי 60 בתנך במועד חורף ורציתי לשפר במועד ב הוא לא נתן לי
אנונימי
מה
אני חושבת שחייבים לתת לך לגשת למועד ב אם את רוצה לא?
שואל השאלה:
כן גם אני לא הבנתי מה יש לו
שאלתי אותו למה והוא התחיל לבלבל לי במוח שכיום יותר קל להתקבל לאוניברסיטה ובולשיט כזה
אנונימי
שואל השאלה:
טוב אני עדיין ארשום לו
גם ככה מתמטיקה אני חייב לשפר (קיבלתי 42 יאי)
אנונימי
התחברות ל