6 תשובות
כן
לדעתי כן
שואל השאלה:
הבעיה זה שהרכז בגרויות עושה בעיות
כשקיבלתי 60 בתנך במועד חורף ורציתי לשפר במועד ב הוא לא נתן לי
הבעיה זה שהרכז בגרויות עושה בעיות
כשקיבלתי 60 בתנך במועד חורף ורציתי לשפר במועד ב הוא לא נתן לי
אנונימי
מה
אני חושבת שחייבים לתת לך לגשת למועד ב אם את רוצה לא?
אני חושבת שחייבים לתת לך לגשת למועד ב אם את רוצה לא?
שואל השאלה:
כן גם אני לא הבנתי מה יש לו
שאלתי אותו למה והוא התחיל לבלבל לי במוח שכיום יותר קל להתקבל לאוניברסיטה ובולשיט כזה
כן גם אני לא הבנתי מה יש לו
שאלתי אותו למה והוא התחיל לבלבל לי במוח שכיום יותר קל להתקבל לאוניברסיטה ובולשיט כזה
אנונימי
שואל השאלה:
טוב אני עדיין ארשום לו
גם ככה מתמטיקה אני חייב לשפר (קיבלתי 42 יאי)
טוב אני עדיין ארשום לו
גם ככה מתמטיקה אני חייב לשפר (קיבלתי 42 יאי)
אנונימי
באותו הנושא: