13 תשובות
אתה יכול לנסות מה שיהיה, לדעתי עדיף כן לתרגל וללמוד קצת לפני, כפי שאמרת לוקחים את הציון הגבוה אז אין כ"כ מה להפסיד. אם יש בך עוד כוחות אז למה לא
שואל השאלה:
זהו שלא יודע קצת התרוקנתי ואין לי כוח האמת לשבת באותו חדר 4 שעות אבל לא יודע
זהו שלא יודע קצת התרוקנתי ואין לי כוח האמת לשבת באותו חדר 4 שעות אבל לא יודע
אנונימי
אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
כן אבל לא רוצה שיתבזבז לי עכשיו קצת זמן מהחופש על זה
כן אבל לא רוצה שיתבזבז לי עכשיו קצת זמן מהחופש על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מצד שני.. לא יודע דילמה
אבל מצד שני.. לא יודע דילמה
אנונימי
5 שעות מסכנות. לך תדע אולי תוציא 80? 85? הכל יכול להיות במילא לוקחים את הגבוה ביותר
שואל השאלה:
יש את השאלון של שנה הבאה גם זה לא הציון הסופי...
יש את השאלון של שנה הבאה גם זה לא הציון הסופי...
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע.. אוף
לא יודע.. אוף
אנונימי
כן. שב ותלמד, תחזור על החומר שעה/שעה וחצי ביום עד שתיהיה בטוח שאתה יכול להוציא יותר ותיגש, מה יש לך להפסיד
אנונימית
חח יש מצב דיברתי איתך בשאלה אחרת אם זה לא אתה פדיחות
אבל תיגשש
אבל תיגשש
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי אבל עדיף שלא מי אמר שאצליח לעבור את המקסימום ואין לי כוח אבל לשבת שם שעות מול דף בחינה
נראה לי אבל עדיף שלא מי אמר שאצליח לעבור את המקסימום ואין לי כוח אבל לשבת שם שעות מול דף בחינה
אנונימי
נכוןן אבל אין לך מה להפסידד אמרתי לך
אנונימית
מקסימום אין לך כוח או שאתה רואה שהולך מזעזע אתה לוקח את עצמך ואשכרה יוצא
אנונימית
באותו הנושא: