7 תשובות
ישנתי אכלתי ישנתי
לק
הייתי עם אחותי
הייתי עם אחותי
יצאתי עם חברים כל ערב ישנתי אכלתי
הלכתי למכון והתחלתי חיטוב שוב בתקווה שהפעם אצליח
שואל השאלה:
יאללה בהצלחה באני!
יאללה בהצלחה באני!
2 עבודות לבית ספר ועכשיו לומדת לבגרות מחר
אבל גם עשיתי קצת אימונים, עדיין לא יצאתי:/
אבל גם עשיתי קצת אימונים, עדיין לא יצאתי:/
תודה :))
באותו הנושא: