12 תשובות
כלום אוף
נטפליקס ולישון
הספקתי לקרוא הרבה, לטייל בארץ, לצאת עם חברים, ללכת לים, לכתוב ועוד כל מיני
הייתי בעיקר בים או בבית רואה נטפליקס ואוכלת
הייתי בחו"ל והייתי בבריכה
נטפליקס ולישון ומסיבות
כלום
אוכל פוקימון אוכל ולישון
הייתי בבית.
המטרה שלי בחופש היא לא לצאת מהבית עד ה26.08 (וגם אז זה כדי לקחת ספרים).
FML
עד היום כולל היום עשיתי דברים שקשורים בעיקר לבית ספר
אה והלכתי לסופרלנד