אני קמה בבוקר וצריכה להוציא אל הכלבה שלי ואני מתארגנת מהר אבל עדיין נראית נורא לדעתי וגם יש לי שיער מתולתל ואני לא מתאפרת כי גם ככה כשאני חוזרת אני חוזרת לישון ואני לא נראית ממש טוב האם גם אתם כזה מרגישחם שאתם מסתירים את עצמכם ונמנעים מזה שאנשים יראו אתכם כמוני כשאתם לא נראים טוב או שאתם הולכים רגיל?