5 תשובות
יבש מאוד, הגיוני שהיא תשמח בשבילך ולא תיקח קשה את ה"yo"
מה יש לה זאתי
הייתי נעלבת אם להיות כנה
אני בוכה שרשמת לה יו אבל היא לא מלמדת אותך יותר אז תגידי תודה
וואו איזה רעה היא זה היה מוריד לי את כל ההתלהבות
אנונימית
התחברות ל