11 תשובות
אמאלהה
אם ההורים שלך יודעים מה אץ קוראת ואין לך מה להפסיד תביאי לה
אבל אם זה סוד ואת לא רוצה שההורים שלך ידעו כי זה מביך אותך או משהו אז עדיף שלא אבל לא יודעת מה שאת רוצה
שואל השאלה:
יודעים אבל בכל זאת מביך
אנונימית
נראה לי שתביאי לה אבל אני מתחננת תעדכני אותי במה היא אמרה בבקשהה.הה.הה
שואל השאלה:
אעדכןן מחר אני הולכת אליה
אנונימית
ישש בהצלחהה
אני אצמיד את הדאלה ואזכיר לך אם אני זוכרת ואת לא
שואל השאלה:
^לאלא היא פשוט רוצה לראות מה קראתי לא יודעת למה
אנונימית
לאא אל תביאי לה מה שקראת אם זה רק סמאט יהיה מביך רצח
תשאלי אותה איזה סגנון היא אוהבת
תביאי יאללה למי אכפת
שואל השאלה:
הייתי אצלה
דווקא את הספר רומנטיקה היא כזה רפרפה וקראה כמה עמודים דפקה לי מבט ואז אמרה לי כל הכבוד שאת קוראת
אנונימית
אמאלההלהלהלה
וואי איזה מזל שזה נגמר ככה יכל להגמר הרבה יותר מבית