3 תשובות
כן בואי
את לא תשיגי חברות ככה
אם את מבקשת שמישהי תהיה חברה שלך, היא תעשה את זה מתוך רחמים כי אין לך חברות
מקווה שאת תשיגי חברוּת אמיתית ולא מתוך רחמים
אם את מבקשת שמישהי תהיה חברה שלך, היא תעשה את זה מתוך רחמים כי אין לך חברות
מקווה שאת תשיגי חברוּת אמיתית ולא מתוך רחמים
בואי
אנונימית
באותו הנושא: