14 תשובות
תגיד לה שאתה לא בקטע שלה אבל תסביר לה שלא תיעלב
שואל השאלה:
לא יכול פעם שניסיתי להגיד לה היא צילמה תצמה בוכה אלף תמונות וזה הרגיש לי פאקינג רע בטירוף
תפגש איתה ותדבר איתה לבד נראה לי..
שואל השאלה:
תודה..
אל תתן לה לצלם את זה
אתה לא תהיה חבר שלה כי לה מתחשק וכי היא עושה לך ריגשי
אני עברתי דבר דומה
רוצה שאייעץ לך מה לעשות בפרטי ואיך לבוא אליה בביטחון?
התנתק איתה קשר
תנסה למצוא לה קראש אחר
או שפשוט תעמיד אותה במקום שלה ותסבירי לה שאתה לא נמשך אליה ולכן אין טעם שתמשיך לעשות סצנות כי זה ילדותי ומראה על אובססיביות
ברח ממנה עדיף לך לנתק קשר
היא עושה לך רגשות אשמה.
תגיד לה פנים מול פנים וזהו,שתתמודד.
תגיד לה
תגיד לה את זה במקום להשאיר לה סתם ככה תקווה כי אז היא תפגע יותר... מניסיון
שואל השאלה:
ואני לא בקטע שלה..
שואל השאלה:
אבל זה קשה פאק נו...
ברור שזה קשה ,
תגיד שאתה לא בעניין שלה אבל תשארו ידידים בשמחה . אל תראה לה שקשה לך כי היא תמשיך
לא משנה איך תגיד לה ומה תגיד לה , כל עוד זה אומר 'לא' ושלא תהיו ביחד בסוף זה ייפגע בה
תגיד לה את מה שאתה מרגיש לא משנה מה זה , אל תמרח