4 תשובות
לא היה
נחכה ונדע
אנונימי
האמת שאני והבן זוג שלי לא הגדרנו כל כך פשוט אחרי בערך חודש וחצי שיצאנו קבוע אז כבר הבנו כזה ביחד שאנחנו זוג. ברגע שהקשר היה יציב ושנינו הרגשתי מחויבות לקשר אז זה כביכול הגדיר
מהיום שהפכנו את זה לרשמי מה זאת אומרת? אני והבן זוג שלי מדברים כבר קרוב ל7 חודשים רק אחרי 3 וחצי חודשים הפכנו "רשמית" לזוג
3 חודש והכרנו לפני גם לא בדיוק יצאנו בזמנו מסובך. אחרת שיצאתי איתה 3 חודש בערך לא הגדרנו ואחרי זה היא יצא אם אחד אחר ככה וכן הגדירה
אנונימי
התחברות ל