12 תשובות
כן
אנונימי
כן
כן , לא הכי טוב אבל משהו כזה
לא, ברוך ה'
מספיק לי בנות, מה אני צריך גם בנים על הראש
מספיק לי בנות, מה אני צריך גם בנים על הראש
כולם בי, פשוט בהכחשה
אנונימי
אנונימי זה לא נכון עובדתית
לאא
שואל השאלה:
לכל האלה שאמרו שכן, איך הפסקתם עם זה
לכל האלה שאמרו שכן, איך הפסקתם עם זה
אנונימית
אה גיליתי שהוא הומו אבל המשיכה המינית לא השתנתה
כן היא הציעה לי לצאת אמרתי כן כי רציתי לנסות. ואהבתי אותה
אבל אהבתי אותה רק כחברה הכי טובה לא מעבר
קיצור יצאנו לחודש ואז נפלתי ממנה כי הבנתי שאני סטרייט
ושנתיים אחרי אנחנו עדיין החברות הכי טובות.
אבל אהבתי אותה רק כחברה הכי טובה לא מעבר
קיצור יצאנו לחודש ואז נפלתי ממנה כי הבנתי שאני סטרייט
ושנתיים אחרי אנחנו עדיין החברות הכי טובות.
באותו הנושא: