2 תשובות
זה מחיר די סטנדרטי לחצאית מדנים, כי זה בד כבד
וגם תואם את מחירי הג'ינסים בימנו
לא דתייה אבל תבדקי בc style יש להם אחלה מחירים
התחברות ל