5 תשובות
תנשום, תשתה, תאכל
תזכור שזה הגיוני להיות לחוץ כי זאת תוספת למשפחה שפתאום הופכת למוחשית ולא רק משהו שאתה רוצה בו
תזכור שזה הגיוני להיות לחוץ כי זאת תוספת למשפחה שפתאום הופכת למוחשית ולא רק משהו שאתה רוצה בו
לזכור איזה מדהים זה הזכות לאמץ כלב ולתת בית לכלב שצריך את זה בידיעה שאתה יודע כמה אהבה יש לכם לתת לו ותנאים טובים, מניח שזה גם התרגשות, פשוט תנשום עמוק תחייך ותהנה מהתחושה הזאת, בהצלחה גבר
בשביל להירגע טוב לקחת נשימות עמוקות, לעצום עיניים ולהישען אחורה
אבל זה חמוד שאתה מתרגש וטוב להתרגש מדבר כזה
כמו פרפרים בבטן
בהצלחה :)
אבל זה חמוד שאתה מתרגש וטוב להתרגש מדבר כזה
כמו פרפרים בבטן
בהצלחה :)
להרגע ולחשוב על זה שסוף סוף אתה מקבל משהו שממש רצית
btw הלוואי שהייתי במצבך באלי כלבב
t-t
btw הלוואי שהייתי במצבך באלי כלבב
t-t
גם אני הייתי קצת לחוצה ביום אימוץ של הכלב שלי ואני יכולה להגיד שמתי שהבאנו אותו הביתה הכל התחיל להשתחרר
זה רגעי וזה הגיוני להיות קצת לחוץ
זה רגעי וזה הגיוני להיות קצת לחוץ
באותו הנושא: