6 תשובות
למה זה בעצם מלחיץ אותך?
שהכל טוב לא צריך להיות בלחץ אתה חזק אח שלי גיבור תעבור את זה יום אחד קצת כואב ומתרגלים לגשר
שואל השאלה:
^^^
כי מה אם זה יכאב? האורטודנטית גם אמרה לי שבגלל כל המצב אצלי זה יהיה יותר קשה ממקרה נורמטיבי
^^^
כי מה אם זה יכאב? האורטודנטית גם אמרה לי שבגלל כל המצב אצלי זה יהיה יותר קשה ממקרה נורמטיבי
אנונימי
תקשיב אתה חייב להגיע רגוע הלחץ משפיע על הנפש ועל התחושות הרבה יותר מאמינה שתעבור את זה מהר
לשים את הגשר זה תהליך לא כואב ויחסית קליל
סהכ מדביקים את הקוביות לשיניים ומייבשים עם מנורת לד
ואז מחזקים אז באמת שהתהליך עצמו לא כואב ויחסית מהיר גם
אחרי זה יכאב לך יחסית בשבוע הראשון אבל לקחת משכך כאבים וזה יעבור
סהכ מדביקים את הקוביות לשיניים ומייבשים עם מנורת לד
ואז מחזקים אז באמת שהתהליך עצמו לא כואב ויחסית מהיר גם
אחרי זה יכאב לך יחסית בשבוע הראשון אבל לקחת משכך כאבים וזה יעבור
אני גם עשיתי גשר זה באמת לא כואב כולם ממש מגזימים וזה רק זמני
באותו הנושא: