הוא תמיד נראה עצוב. בהפסקות יושב ליד רחוק מכולם כשכולם יושבים וצוחקים והוא עם פרצוף עצוב מסתכל על הרצפה לפעמים יורד לו דמעות שמתחלקים לצוות הוא מעדיף להישאר לבד וכשבאים לגשת אליו הוא פשוט הולך ככה כל פעם והוא ביום ביקש מהמנהלת להגיד לכל העובדים לא לפנות אליו בכלל ולהתנהג כאילו הוא לא קיים כי לא רוצה שיפנו אליו. לעזוב אותו בשקט?