התחברות הרשמה

עבדתי עם מישהו בעבודה כנסו בבקשה

והוא היה ממש חמוד וחייכתי אליו כל הזמן והייתי ממש נחמדה אליו אבל בכללי אני ככה
אבל אני מפחדת שהוא חושב שאני רוצה אותו עכשיו
לא שאין לי משהו אליו
אבל לא באלי שהוא ידע את זה.
זה פדיחות אתם חושבים ? אוףף אני מקווה שהוא לא קלט
כי חברה שלי אמרה לו בטעות כזה
"היא אמרה שאתה חתיך" כמובן שהצלתי את עצמי אבל עדיין הייתי מובכת
26 באוגוסט 2022, 18:01
עבודהעבודת נוערהתאהבות    
תשובה אחת
בסדר אז מה יכול להיות שדרך ההתנהגות שלך הוא יתחיל להרגיש אלייך משהו וגם אם לא אז הכל טוב וזאת לא פאדיחה
I
Its banshee
באותו הנושא:
חברות רוצות להעתיק עבודות להגשה שעשיתי בחופש (כנסו בבקשה)
חוזה ורסאי, עבודה בהיסטוריה. בבקשה כנסו אני מיואשת
כנסו בבקשה לפני שבוע בעבודה הכרתי מישהו שעובד שם והוא בצבא ובכל החודש הזה שאני עובדת שם זאת הייתה פעם ראשונה שראיתי
יש לי עבודה להגיש מחר ב8 בערב כנסו בבקשה
יורדים עליי בעבודה... בבקשה כנסו
עזרה בעבודה התנך כנסו בבקשה
אז אני וחברה שלי מחפשות עבודה (כנסו בבקשה)- אנשים נמוכים תכנסו בבקשה--
אני חייבת עזרה בעבודה בבקשה כנסו
מצאתי עבודה ביום שבת.(בבקשה כנסו)
היי אפשרה עזרה בעבודה בהיסטוריה בבקשה כנסו
עזרה בעבודה באזרחות בבקשה כנסו