והוא היה ממש חמוד וחייכתי אליו כל הזמן והייתי ממש נחמדה אליו אבל בכללי אני ככה אבל אני מפחדת שהוא חושב שאני רוצה אותו עכשיו לא שאין לי משהו אליו אבל לא באלי שהוא ידע את זה. זה פדיחות אתם חושבים ? אוףף אני מקווה שהוא לא קלט כי חברה שלי אמרה לו בטעות כזה "היא אמרה שאתה חתיך" כמובן שהצלתי את עצמי אבל עדיין הייתי מובכת