22 תשובות
נראלך? לדעתי איזה 60 אחוז מכאן לא דיברו עם בחורות בחייהם
רוב הבנות לא מתחילות, הם פשוט יגרמו לך להתחיל איתן
אתה לא היחיד, לרובינו זה ככה, בדרך כלל אנחנו האלה שעושים את הצד
צ'יל אחי אני לא מכיר אף בן שהתחילו איתו
90 אחוז מהאתר פה בתולים אז כנראה שלא רק אתה
לא רק אתה אחי, הכל בסדר איתך. תתמקד בעצמך בינתיים, תתגבר על שדים ותסלח לעצמך על מה שאתה לא צריך.
רק תזכור שעצם הרצון לאהבה הוא לא טעות. גם באדם ששלם עם עצמו הרצון הזה מתנחל איפשהו בליבו גם אחרי כל השנים. אנחנו אנושיים.
הבחורה היחידה שהתחילה איתי הייתה מישהי שמעשנת סמים ולא יודעת מה זה מרחב אישי, אם זה נחשב.
כמות פעמים שאפשר לספור על שתי ידיים
הן בדרך כלל לא מתחילות, בכל מקרה אני לא יודע בן כמה אתה אבל שתדע שיש שניי דברים שלא צריך לרדוף אחריהם בחיים - אהבה ומוות. אם אתה רוצה מישהי ככל הנראה שאתה תצטרך להתחיל איתה, אם לא בא לך מישהי ספציפית כרגע ואתה רק מבואס מזה שלא מתחילות איתך עזוב את זה ותתמקד בעצמך, בלימודים, חברים, האישה הנכונה תגיע אל תדאג.
זה קורה להרבה גברים אל תרגיש רע הכל טוב אחי
איתי נשים מתחילות, אבל זה כי אני בזוגיות.
כשאני לא בזוגיות אז אף אחת לא פונה אלי.
שאלה שחורים
אנונימית
^ תאמת שיש מחקר בדיוק על זה, הוא אומר שנשים מתחילות הרבה יותר עם גברים בזוגיות בגלל שהם מפיצים סוג של "אנרגיה" כזאת לעולם במובן של הם לא רודפים אחרי נשים ומפיצים תחושה של אנשים שיותר כיף ונוח לדבר איתם, לעומת גברים שלא בזוגיות שנותנים תחושה אחרת לגמרי..
רק גברים מתחילים איתי שזה בסדר כי אני הומו
^4 כנל
אנונימי
אם זה גורם לך להרגיש טוב יותר אני משחק עבור שתי הקבוצות ואף אחד ואחת לא מתחילים איתי
לא התחילו איתי המון, בדרך כלל זה בין פעם פעם בשבועיים לפעמיים בשבוע אבל לא יותר מזה
איתי לא מתחילות בנות
אלא גומרות
אנונימי
אחי אני בן 23.. התחילו איתי רק פעמיים בחיי.. אני התחלתי יותר.. ונראה לי שפעמיים זה המקסימום.. חחח
( אני ממש לא מדבר על כאן, אלה על החיים עצמם.. כאילו במציאות התחילו איתי.. )
והכל טוב, אל תקח קשה
אחי רוב הגברים רק מקווים שתתחיל איתם מישהי על מה אתה מדבר
יותר כמו 95 אחוז לא דיברו עם בנות בחיים
אנונימי
התחברות ל