5 תשובות
שהיא בחרה בך והיא איתך ולא איתם
אתה חייב להתבגר להבין שהיו לה חיים לפניך ואם זאת היא בחרה בך אז תתגאה בזה
תחשוב על זה, היא היתה עם אחרים ובחרה להיות איתך בסופו של דבר. אם אתם אוהבים אחד את השני אין באמת מה לחשוב על זה יותר מידי.
חלק מבגרות זה ההבנה שלבת זוג שלך היו חיים לפני שהכרתם וזה בסדר. כשאנשים בשנות ה20 מתחילים לצאת כמעט כולם כבר היו בזוגיות. הכל טוב
אנונימית
ההרגשה שלך טבעית ואל תתן לתגובות עם אינטרס לנרמל השקפת עולם כזו להשלות אותך. הבעיה הגדולה היא שהיא דיברה עליהם הרבה בהתחלה ואתה עדיין נכנסת איתה למערכת יחסים
אנונימי
התחברות ל