5 תשובות
תיהיו ידידים רחוקים, אני ממליצה לך להתרחק עם הזמן כי לא טוב להיות בחברת אנשים שפוגעים בך
פשוט עם הזמן אתה תתבגר עלייה ועם הזמן אתה תמצא מישהי אחרת שתאהב
זה תלוי בן כמה אתה גם, פשוט אל תחשוב עלייה ותיקח הפסקה מזוגיות עד שתתחיל להרגיש יותר טוב
בכל הפעמים שנפגעת, יכולתם פשוט לדבר על הכל, ולפתור את זה, ולהבין ממה נפגעת, ולמה זה קרה. הרי, לכל דבר יש סיבה. וחוץ מזה, אם אתה מתגעגע ואוהב אותה, אז אתה צריך להראות לה את זה גם. אני בטוחה שהכל יהיה בסדר ביניכם :)
אתה מודע לזה שזה רע לחזור לזה פשוט קשה לך להתמודד עם הגעגועים..
כל פעם שאתה חושב עליה רק תזכיר לעצמך למה נפרדתם וכמה זה קשר שהוא רעיל לך.
בסופו של דבר אני בטוחה שתצליח להמשיך הלאה ולהתגבר.
בהצלחה.. :)
כל פעם שאתה חושב עליה רק תזכיר לעצמך למה נפרדתם וכמה זה קשר שהוא רעיל לך.
בסופו של דבר אני בטוחה שתצליח להמשיך הלאה ולהתגבר.
בהצלחה.. :)
באותו הנושא: