4 תשובות
מה?!
בסוף רק צד אחד יוזם שיחה.
שיחות מתנהלות כשיש השתתפות של שני הצדדים.
אם הוא לא יוזם בכלל או את לא יוזמת בכלל - אין לזה טעם.
תלוי באיזה שלב. יש כאלה שקשה להם בהתחלה והם לא מרגישים רצויים תמיד (כמוני) אז חשוב להם להרגיש בשלבים הראשונים שהם רצויים ושכותבים להם ויוזמים שוב ושוב. וכשהם מקבלים את הביטחון הזה והאמון בצד השני, הם מתחילים ליזום בחזרה ולהיות חופשיים יותר.

אבל אם זה כזה קבוע ונמשך כבר תקופה וסתם תקוע. אז ברור. לעזוב את העניין.
נכון מאוד
התחברות ל