4 תשובות
כן
כן
אנונימית
מחכה אם אני מורשמת ממנו
אבל לאור המצב מחכה לו נראה לי גם אם לא רוצה לקדם את זה, כדי לסיים יפה כשהוא יחזור
אם זה רק התכתבות וזה..
אין למה לחכות.זה לא מערכת יחסים.
תזרמי פשוט.
התחברות ל