3 תשובות
שאת בקטע עם מישהו וזה פחות מתאים עכשיו כל ההודעות האלה.
תעני לו מה שאת רוצה
אבל עדיף שלא תסנני כי זה סתם חרא
שאת כבר לא בעניין