3 תשובות
שאת בקטע עם מישהו וזה פחות מתאים עכשיו כל ההודעות האלה.
תעני לו מה שאת רוצה
אבל עדיף שלא תסנני כי זה סתם חרא
אבל עדיף שלא תסנני כי זה סתם חרא
שאת כבר לא בעניין
באותו הנושא: