3 תשובות
תדבר עם הבחורה ששידרכה ביניכם שתעביר את זה לבחורה שניפגשת איתה
כמובן שבדרך יפה ומכובדת
שואל השאלה:
אבל כבר עברנו לדבר בינינו
זה כבר לא מתאים לעשות את זה ככה מבינה?
אנונימי
הבנתי
וואו שאלה קשה
אולי תעשה על זה שאלת רב (יש גם דרך האינטרנט)
או שאם אתה לא רוצה, תנסה אולי להתקשר אליה ולהגיד לה את כל הדברים הטובים שראית בה ולהגיד לה שאתה ממש מתנצל מעומק הלב אבל אתה לא מרגיש שאתם מתאימים ותעודד אותה גם בסוף שהיא תימצא בחור מדהים וכו'
התחברות ל