הייתי איתה איפשהו והיא באה אליי והיה ממש רעש אז היא אמרה לי לבוא לבחוץ לדבר איתה, יצאנו לבחוץ צחקנו קצת ואז ראיתי מישהו שאני מכיר ומהלחץ שהיא גם הייתה יחסית קרובה וגם דיברה וצחקה הלכתי אליו. היא חיכתה קצת ואז חזרה לאותו מקום שהיינו, יש מצב היא נעלבה.. ?