15 תשובות
נשמע משעמם
יותר מדי לקרוא
לא
חח אבל אז ידווחו לי על כל הספאמים
אנונימי
לא
הצעה טובה דווקא
חד משמעית לא. לא חשבת על זה-
לנאמנים יהיו יותר מידי דברים למחוק והמערכת תוצף דיווחים,
יש *המון* דברים שאפשר לדווח עליהם אז נקודה זה יותר מידי לתת,
ואנשים ידווחו על דברים בלי סיבה.
על מה המינוס בדיוק?
לנאמנים יהיו יותר מידי דברים למחוק והמערכת תוצף דיווחים,
יש *המון* דברים שאפשר לדווח עליהם אז נקודה זה יותר מידי לתת,
ואנשים ידווחו על דברים בלי סיבה.
על מה המינוס בדיוק?
לא........ באמת שלא
אנשים יקחו את זה רחוק מדי
יש פה גם מלא אנשים שלא יודעים מה זה להיות אובייקטיבי אז הם ידווחו על ימין ושמאל ולנאמנים יהיו טונות דיווחים
בקיצור לא
אנשים יקחו את זה רחוק מדי
יש פה גם מלא אנשים שלא יודעים מה זה להיות אובייקטיבי אז הם ידווחו על ימין ושמאל ולנאמנים יהיו טונות דיווחים
בקיצור לא
שואל השאלה:
הומור גם ככה אסור
הומור גם ככה אסור
האמת נשמע טוב.
אבל אז כולם יהפכו למלשינים וידווחו על הכל רק כדי לקבל נקודות
לא
זה יציף את מערכת הדיווחים. אנשים ידווחו סתם, למקרה שזה באמת יימחק.
שואל השאלה:
זה מצחיק שאתם אומרים שהאנשים שמדווחים מלשינים-
התשובה לבעייתיות פה נמצאת בגוף המשפט שלכם, זה דיווח לא הלשנה; יש המון הבדל.
זה מצחיק שאתם אומרים שהאנשים שמדווחים מלשינים-
התשובה לבעייתיות פה נמצאת בגוף המשפט שלכם, זה דיווח לא הלשנה; יש המון הבדל.
באותו הנושא: