7 תשובות
כע
שואל השאלה:
יואו איזה מגניב שיש shifters בארץ :)
אנונימית
מה זה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אני כל כך מבינה אותך, כבר שנה שאני מתעלמת ממש שאחרים אומרים ועושה את המסע שלי ( אני כבר חמש שנים בתוך זה), אני לומדת לבד והצלחתי לחוות דברים שאני אפילו לא יכולה לתאר. אני כל כך שמחה שיש כאן עוד אנשים כמוני ואני ממש אשמח לדבר על זה עוד כי אין לי עם מי ואני בטוחה שדרך זה נוכל להגיע לתובנות חדשות :) תהיי בטוחה שזה אמיתי אני ממש מתחננת שלא תוותרי
אנונימית
כן
המציאות שחווים כאן היא תדר אחד על פני ספקטרום אינסופי של קיום ושל יקומים
ועם shifting אפשר למוסס את אשליית המחיצות (המאיה) ולקום לתוך רובד אחר של העצמי הרב-ממדי, שכבר קיים שם תמיד
xs
שואל השאלה:
ברור!! שלחתי לך הודעה בפרטי :)) אני כל כך אשמח לדבר על זה
אנונימית
מזה
אנונימי
התחברות ל