11 תשובות
כן
אנונימית
כן
שואל השאלה:
מה זה אומר אם כמעט כל בן שיוצא לי לדבר איתו בקטע הכי חברי שיש עוברת לי המחשבה האם הוא מתאים לי
אנונימית
כשיש בניכם מערכת יחסים, גם אם אינה זוגית, הגיוני מאוד שיהיו מחשבות כאלו וזה טבעי לחלוטין
לא
שואל השאלה:
אבל כאילו לפעמים אני ממש מפתחת ציפיות ויכול להיות שמבחינתו זה רק חברות
אנונימית
עדיף לשמור את זה חברות
מקסימום גם הוא מרגיש ככה ומתישהו זה יתפוצץ
תלוי אבל אני מאמינה שכן
לא
התחברות ל