9 תשובות
כן אני תמיד שמה גם אם אף אחד לא בא
אני מריחה כמו בושם טבעי
כן
למה לא
אני שמה בושם גם אם אני נרקבת במיטה
ען
בטח
כן
באותו הנושא: