6 תשובות
תנסי ללכת עם חברה
ומתישהו תצטרכי להתגבר על זה ולחיות
ומתישהו תצטרכי להתגבר על זה ולחיות
שלחי הודעה אם את רוצה עזרה בלימודים
היי גם אני חווה חרדה חברתית מבינה אותך
תנסי לדבר על זה עם מישהו
ולכי לפסיכולוגית שתעזור לך
תנסי לדבר על זה עם מישהו
ולכי לפסיכולוגית שתעזור לך
נשמע באמת שאת מתמודדת עם דברים לא פשוטים.
זה לא קל לעמוד במקום הזה.
ויותר קשה זה להשלים שבסופו של דבר רק את יכולה לעזור לעצמך ולשנות את זה.
כן, ממליצה גם לבדוק עם ההורים אם טיפול פסיכולוגי בנושא זה אפשרי,
אבל גם עם וגם בלי זה, זו בעיקר עבודה עצמית.
להרים לעצמך כל יום.
לאהוב את עצמך, לכתוב על המראה דברים טובים לעצמך שכל יום תקראי אותם.
לכתוב משפטים מחזקים על כל קירות החדר.
להזכיר לעצמך שאת שווה את זה.
את שווה את זה כל כך שתאתגרי את עצמך.
בהתחלה בדברים הקטנים, ואחר כך היותר קשים
תוכיחי לעצמך שאת יכולה.
תבני את עצמך, בשביל עצמך, כי את זה לעצמך לכל החיים.
ואת שווה את זה.
זה לא קל לעמוד במקום הזה.
ויותר קשה זה להשלים שבסופו של דבר רק את יכולה לעזור לעצמך ולשנות את זה.
כן, ממליצה גם לבדוק עם ההורים אם טיפול פסיכולוגי בנושא זה אפשרי,
אבל גם עם וגם בלי זה, זו בעיקר עבודה עצמית.
להרים לעצמך כל יום.
לאהוב את עצמך, לכתוב על המראה דברים טובים לעצמך שכל יום תקראי אותם.
לכתוב משפטים מחזקים על כל קירות החדר.
להזכיר לעצמך שאת שווה את זה.
את שווה את זה כל כך שתאתגרי את עצמך.
בהתחלה בדברים הקטנים, ואחר כך היותר קשים
תוכיחי לעצמך שאת יכולה.
תבני את עצמך, בשביל עצמך, כי את זה לעצמך לכל החיים.
ואת שווה את זה.
תקשיבי היה לי את החרדה החברתית באמת מוגזמת כאילו שבקושי הלכתי לבית ספר
ועכשעו אני באמת הולכת נהנת יש לי חברות בפעם הראשונה מבערך מתמיד
תקשיבי זה לא הולך להיות קל
לקח לי גם 3 חודשים להצטרף לחדכ אבל זה באמת ממש כיף וטוב גם זה בונה ביטחון
וגם אנשים שם ממש חמודים והם עוזרים פעם אחת היה משקל שלא הצלחתי להוציא ממכונה ופשוט מישהו בא ועזר לי זה ממש כיף בסופו של דבר וכל הקטע של חרדה חברתית זה לצאת מהאזור נוחות שלך
משהו שאמרו לי
"כולם מסתכלים על עצמם ושופטים, אל תהיי כמו כולם"
תזכרי זה החיים שלך ותבחרי איך את רוצה לחיות בו
ועכשעו אני באמת הולכת נהנת יש לי חברות בפעם הראשונה מבערך מתמיד
תקשיבי זה לא הולך להיות קל
לקח לי גם 3 חודשים להצטרף לחדכ אבל זה באמת ממש כיף וטוב גם זה בונה ביטחון
וגם אנשים שם ממש חמודים והם עוזרים פעם אחת היה משקל שלא הצלחתי להוציא ממכונה ופשוט מישהו בא ועזר לי זה ממש כיף בסופו של דבר וכל הקטע של חרדה חברתית זה לצאת מהאזור נוחות שלך
משהו שאמרו לי
"כולם מסתכלים על עצמם ושופטים, אל תהיי כמו כולם"
תזכרי זה החיים שלך ותבחרי איך את רוצה לחיות בו
שואל השאלה:
תודה רבה לכם אני אוהבת אןתכםם
תודה רבה לכם אני אוהבת אןתכםם
אנונימית
באותו הנושא: