6 תשובות
עזבי אותך שטויות תעשי גלאח של הסרטים
כן השיער נהיה דליל יותר, עכשיו אני עם נשירה הזויה.. ואת תתגעגעי לתלתלים אל תעשי את זה עשיתי כי ההורים הכריחו ולא מרצוןן
שואל השאלה:
כמה פעמים עשית החלקה וכמה זמן את עם החלקה? ואיזה החלקה עשית?
כמה פעמים עשית החלקה וכמה זמן את עם החלקה? ואיזה החלקה עשית?
אנונימית
אני עם החלקה , לא פגע לי בשיער בצורה משמעותית .
יש מעט נשירה אבל זה טבעי וזה קורה גם לשיער ללא החלקה
יש מעט נשירה אבל זה טבעי וזה קורה גם לשיער ללא החלקה
שואל השאלה:
^כמה החלקות עשית?
^כמה החלקות עשית?
אנונימית
עוד מעט עושה את השנייה ,
נשירה יש כמעט לכל אחת ולא רק לשיער שעבר החלקה אז לא חושבת שיש קשר לזה
נשירה יש כמעט לכל אחת ולא רק לשיער שעבר החלקה אז לא חושבת שיש קשר לזה
באותו הנושא: