10 תשובות
זה לא מעצבן, אני עושה את זה מלא.
זה אומר שאתה אמור להבין לבד את ההמשך.
זה אומר שאתה אמור להבין לבד את ההמשך.
סתם...
סתם זה תלוי מתי
סתם זה תלוי מתי
ואי לפעמים זה מציק למרות שאני גם עושה את זה אבל לפעמים מוחקת כי זה מציק לי בעין לקרוא את זה
כדי לתת טון שונה להודעה
שואל השאלה:
לפעמים הם כותבים
כן
לא
כאילו מה אתה רוצה מה אתה עושה לי 3 נקודות יפיקמי
לפעמים הם כותבים
כן
לא
כאילו מה אתה רוצה מה אתה עושה לי 3 נקודות יפיקמי
שואל השאלה:
זה לא כתב את השלוש נקודות שכתבתי אבל הבנתם
זה לא כתב את השלוש נקודות שכתבתי אבל הבנתם
זה לא פיקמי סוויטי...
כן לפעמים יש כאלה שעושים לתשומת לב ושישאלו זה נגיד חופר
זה לפעמים עוזר להבין איך לקרוא את המשפט. כאילו איפה לעצור לרגע.. ואז להמשיך. ואז קוראים את זה קצת יותר כמו איך שהיו שומעים את זה בשיחה פנים מול פנים.
כדי להראות מיסתוריים
באותו הנושא: