5 תשובות
שואל השאלה:
תודה על התשובה המפורטת
תודה על התשובה המפורטת
אנונימית
אולי עומס על המערכןת
האינסטגרם שלי בקריסה כבר שנה
בעיות בסטורי תמיד
רואים סטורי ואז זה מופיע שוב כלא נצפה
באים להיכנס לסטורי וזה מראה שהוא לא זמין
שרוצים לכתוב משהו המסך נתקע והמלל לא זז
הסיבה לזה בעיניי זה יותר מדי פונקציות שהם הכניסו לאפליקציה
גם הפתקים, הרילס, התמונות חד"פ
רצו להיות הכל מהכל ואז זה קרס
בעיות בסטורי תמיד
רואים סטורי ואז זה מופיע שוב כלא נצפה
באים להיכנס לסטורי וזה מראה שהוא לא זמין
שרוצים לכתוב משהו המסך נתקע והמלל לא זז
הסיבה לזה בעיניי זה יותר מדי פונקציות שהם הכניסו לאפליקציה
גם הפתקים, הרילס, התמונות חד"פ
רצו להיות הכל מהכל ואז זה קרס
כי המתכנתים שלהם לא משהו
חברה שלי העלתה סטורי פשוט האינסטגרם לא עמד בזה
קריסת מערכות קרתה לו
קריסת מערכות קרתה לו