התחברות
הרשמה
עשיתי מועד ב למתמטיקה ועברית אבל לא מאמינה שיהיה לי מוטיבציה להתחיל ללמוד
מישהו עוד מרגיש ככה? גם כי חופש גדול..
24 ביוני 2026, 00:55
מוטיבציה
הכנה למבחן
לימוד למבחן
לימוד עצמי
בגרות
תשובה אחת
תלמדי!
החופש הגדול שלך ייפתח לאחר מועדי ב'.
לא אסון טבע...
ו
ונצואלה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
נמחקו לי הציונים של המועד קיץ במתמטיקה אנגלית ועברית גם לכם זה ככה?
קיבלתי 96 סופי ב5 יחידות מתמטיקה אבל בעברית קיבלתי 74 סופי לעשות מועד ב??
אם עשיתי מועד ב במתמטיקה המורה חייבת לקחת את הציון הגובה יותר לציון לתעודה?
מתי יהיו ציונים של מועדי ב' של עברית ומתמטיקה ?
עשיתי מועד ב למבחן במתמטיקה וקיבלתי 56 ובמבחן הראשון קיבלתי 99.4 ורציתי 100 אז עשיתי מועד ב..מה יכתבו לי בתעודה?את ה56??
קצת מאוכזב מעצמי מהתוצאות במועד א של עברית ואנגלית רק ממתמטיקה אני מרוצה יחסית
דיי תקשיבו עשיתי עכשיו מועד ב במתמטיקה 3 יחל ולא ידעתי כלום..
עשיתי מועד ב בעברית ואין לי ציון, מה עושים?
אפשרי לעשות מבחן מועד ב במתמטיקה אם כבר עשיתי מועד א?
אם אני עשיתי בגרות במתמטיקה מועד א ועכשיו אני אעשה מועד ב
קיבלתי את הציונים במתמטיקה ותנ"ך (מועד קיץ), אבל לא של עברית. מישהו קיבל ציון בעברית(מועד קיץ)?