2 תשובות
תתני להם להתגעגע,תראי להם שאת לא תמיד תיהי שם שהם יצטרכו ואז הם יתחילו להעריך אותך,תדעי מה את שווה
מכיר את זה.
פשוט צריך לזכור למה זה נגמר, לזכור שלא הכל היה מושלם כמו שהמוח מצייר, ושהחיים ממשיכים הלאה ויש אנשים טובים ש"מתחממים על הקווים" ורוצים להיות חלק טוב יותר מהחיים שלנו, ואנחנו צריכים לאפשר להם ולא להיות תקועים בעבר.
פשוט צריך לזכור למה זה נגמר, לזכור שלא הכל היה מושלם כמו שהמוח מצייר, ושהחיים ממשיכים הלאה ויש אנשים טובים ש"מתחממים על הקווים" ורוצים להיות חלק טוב יותר מהחיים שלנו, ואנחנו צריכים לאפשר להם ולא להיות תקועים בעבר.
באותו הנושא: