6 תשובות
אל תלחצי
בסופו של דבר את תשחררי
בסופו של דבר את תשחררי
שואל השאלה:
אבל זה לא רק עכשיו, גם שהייתי בת 11 לקח לי 3 שנים לשכוח ממישהי שפגעה בי אני פשוט כזאת וזה נמאס
אבל זה לא רק עכשיו, גם שהייתי בת 11 לקח לי 3 שנים לשכוח ממישהי שפגעה בי אני פשוט כזאת וזה נמאס
אנונימית
הזמן מרפא
הזמן לא מרפה הוא מלמד אותך איך להתמודד עם הכאב, הם פשוט לא קיימים.
להבין שיש עוד אנשים בעולם, לזכור את ההשלכות שנלוות עם הרצון לאחוז באנשים ולזכור שרק את זאת שנפגעת מזה.
תזכירי לעצמך את זה תמיד, תזכרי מי שווה את המאמץ שלך, ועם מי הוא הדדי.
תתחילי לאט לאט, תעמיקי בעיקר מחשבה בסיסית (של יתרונות וחיסרונות) ובמשך הזמן אני מאמינה שאת תדעי להבחין אחרת בדברים.
תזכירי לעצמך את זה תמיד, תזכרי מי שווה את המאמץ שלך, ועם מי הוא הדדי.
תתחילי לאט לאט, תעמיקי בעיקר מחשבה בסיסית (של יתרונות וחיסרונות) ובמשך הזמן אני מאמינה שאת תדעי להבחין אחרת בדברים.
פשוט זמן
באותו הנושא: