6 תשובות
מסיבת סיום
פסטיבל יוצר ואם שום חברה לא זורמת לבוא אז למסיבת סיום
למסיבת סיום של אחותך
אם את ביא לכי למסיבת סיום כי גם ככה את יכולה לבוא לפסטיבל פשוט שנה הבאה אבל אם את מסיימת יב לכי לפסטיבל חדמש
אנונימית
שואל השאלה:
אני מסיימת יב בגלל זה שאלתי חחח
אני מסיימת יב בגלל זה שאלתי חחח
אנונימית
לפסטיבל