2 תשובות
את תמיד יכולה לכתוב אבל עצה שלי אל תדברי עם מחנכת/יועצת על בעיות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעתת אבל האמת שבחטיבה היה לי קשר מדהים עם היועצת הייתי מדברת איתה על הכל וגם בוואוסטפ והיא לא סיפרנ כלום להורים שלי
אני יודעתת אבל האמת שבחטיבה היה לי קשר מדהים עם היועצת הייתי מדברת איתה על הכל וגם בוואוסטפ והיא לא סיפרנ כלום להורים שלי
אנונימית
באותו הנושא: