2 תשובות
את תמיד יכולה לכתוב אבל עצה שלי אל תדברי עם מחנכת/יועצת על בעיות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעתת אבל האמת שבחטיבה היה לי קשר מדהים עם היועצת הייתי מדברת איתה על הכל וגם בוואוסטפ והיא לא סיפרנ כלום להורים שלי
אנונימית